miércoles, 25 de noviembre de 2009

30 urtez bizikletaz





Xabier Sardon, ikastolako irakaslea, azken 30 urtetan bizkletaz etortzen da ikastolara. Bere esperientzia kontatzeko hurrengo elkarrizketa egin diogu:

  • Zenbat kostatzen zaizu bizikletaz etortzea?
    45 eta 55 minutu bitartean. Aukeratzen dudan bidea eta aurkitzen dudan haizearen araueran.
  • Inoiz erori al zara bizikletatik?

Noski baietz.Duela urte bete, ikastolaraetortzen,ilun, orkoienen,horman irristatu eta behi kaka baten gainean bukatu nuen. Garbitzean, ikastolako komuna perfumatu nuen ederki...Bi hilabetez ibili nintzen belauna gaizki nuela.

  • Zer egiten duzu elurra egiten duzunean?

Normalki kotxez etorri. Dena den ia ezdu elurrik egiten...Dena den, ez dut kateak bilatzearena deskartatu.

  • Non uzten duzu bizikleta?

Sarreran dagoen komunen arteko gelaxkan.

  • Liburuak ekartzen al dituzu?non uzten dituzu?

Bizikletan alforjak ditut, eta paketea andiekia ez bada, bertan sartzen ditut. dena den aukera dudanez karlotak kotxean ekartzen dizkit.

  • Zenbat kilometro egiten dituzu?

Bidaiaren araueran . Argia dagoenean ekartzen dudan bidetik 13 bat kilometro dira.baina ilun dagoenean beste bide luzeangoa artu behar dut 16 kilometro dituena.

  • Zer ordutan altzatzen zara?

6:10tan. oraindik bideak jarri gabe daude

  • Nondik etortzen zara?
Larragetatik


1.ibilbidea(13 km.)larrageta-loza- orkoien-arazuriko poligonoa-ww.atzekoaltea-argaren tren zubia-autobiaren semaforoak- gaineko pistatik- IKASTOLARA

2.ibilbidea(16km.)larrageta-anezkar-donostiko bidetik-berriozar-cuatro vientos-argako pasabidea-miluze ingurua- barainain-etxabakoiz eta erreomesen bidetik-IKASTOLARA.

  • Noiztik etortzen zara bizikletaz?

Duela 30 urte

  • Ze arropa ermaten duzu?
Tenperaturaren araberako.Hori bai, nire erritmoaez izerditzeko modukoa da.

No hay comentarios:

Publicar un comentario